Satış süreci farklı sektörlerde paralellikler göstermektedir.
Satış içerisinde dinleme, soru sorma, farklı ikna yöntemleri, sunum tarzı, itirazlar sonrası satış süreci ile tamamlanır. Sadece ikna ne kadar yeterlidir? Aynı zamanda satışın içerisinde müşteri memnuniyeti içeren konular işlenmektedir. Sektörde farklılık ve akılda kalmak nasıl sağlanır? Satış sürecinde aynı zamanda müzakere başlıkları da önemli yer tutmaktadır. Bu sebeple ihtiyaçlara yönelik içeriğe dahil edilebilmektedir.
Satışı yöneten takım liderlerine destek vermek amacıyla satış koçluğu anlatılmaktadır. Öncelikler başta olmak üzere, satış takımının gelişimi için bireylere tek tek bakılarak planlama ve hedef takibi konuları dışında satış koçluğu süreci paylaşılmaktadır.
(Detaylı eğitim modelini (mind map olarak) üye şifrenizle görebilir aynı zamanda tüm eğitim konularımızın mind map’lerine detaylı ulaşabilirsiniz. Bununla birlikte güncel bilgilendirmelerimize kısa zamanda ulaşmak için sitemize üye olmanızı öneririz. Kerem Gümüşkanatlı) –>> Üye olmak için tıklayınız !!!